در این منطقه با توجه به اینکه دارای چشمه های زیرزمینی و سطحی زیادی می باشد در اکثر نقاط این منطقه مردم به کاشت انواع مرکبات وکشت برنج و گندم و انواع صیفی جات مشغول هستند.اما متاسفانه در چند دهه اخیر بی توجهی مسئولین به این منطقه باعث شده که اکثر مردم این روستا به شهر مهاجرت کنند.