در این منطقه با توجه به اینکه دارای چشمه های زیرزمینی و سطحی زیادی می باشد در اکثر نقاط این منطقه مردم به کاشت انواع مرکبات وکشت برنج و گندم و انواع صیفی جات مشغول هستند.اما متاسفانه در چند دهه اخیر بی توجهی مسئولین به این منطقه باعث شده که اکثر مردم این روستا به شهر مهاجرت کنند.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم آبان ۱۳۹۲ ساعت توسط
|
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی می کنند